Tržby firmy, která sídlí v belgickém Leuvenu, vzrostly o 3,7 procenta na 9,33 miliardy dolarů (asi 175,4 miliardy Kč). Více piva firma prodala v Latinské Americe, v Asii, ale i ve Spojených státech, pokles odbytu naopak registruje v Evropě. Další růstový potenciál vidí v Brazílii.
Anheuser-Busch InBev má v nabídce širokou škálu značek, včetně Budweiser, Stella Artois a Beck's. Díky jejich oblibě podnik mohl i zvýšit ceny, což mu zvedlo ziskové marže. Pivovar ale platil i nižší daně a klesly mu finanční náklady.
Ve Spojených státech se firmě podařilo zvýšit odbyt poprvé po třech letech. Do Brazílie pak vedení podniku vkládá velké naděje například díky očekávanému růstu platů, které by mělo zajistit i růst spotřeby.
Objem prodeje piva a dalších nápojů ve čtvrtletí vzrostl o 1,8 procenta. Základní zisk, jinak také označovaný jako EBITDA, se zvýšil o 7,4 procenta na 3,55 miliardy dolarů (asi 66,7 miliardy Kč). To je nepatrně pod odhady analytiků, kteří v průměru čekali zisk 3,58 miliardy dolarů.
Společnost Anheuser-Busch InBev vznikla v roce 2008, kdy belgický pivovar InBev za zhruba 52 miliard dolarů převzal svého amerického rivala Anheuser-Busch. Skupina v roce 2009 prodala Pivovary Staropramen a další aktivity ve východní Evropě za 2,2 miliardy dolarů společnosti CVC Capital Partners. Transakce zahrnovala i pivovary na Slovensku, v Maďarsku, Černé Hoře, v Bosně a Hercegovině, Chorvatsku, Rumunsku a Srbsku.
Pivovar Anheuser-Busch vede řadu právních sporů s českým pivovarem Budějovický Budvar. Oba výrobci se už přes 100 let přou o značku Budweiser a její obměny.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					