„Převážnou část našich tržeb jsme realizovali v zahraničí, ale letos poprvé po čase cítíme i znatelné oživení poptávky od tuzemských firem. Například pro firmu Vetrapack Moravia Glass Kyjov letos dodáme linku na dopravu sklářského kmene do pece. Firma vyrábí skleněné obaly, nápojové a konzervárenské sklo. Objem zakázky je přibližně 28 miliónů korun,“ říká ředitel a majoritní vlastník společnosti Petr Tlustý.
Transys, spol. s r.o., získala pro letošní rok také zajímavou zakázku v Nizozemsku na dodávku linky k zpracování a dopravě biomasy pro bioplynovou stanici. „Jedná se o unikátní projektové řešení s výhledem dalšího uplatnění v Holandsku a Irsku. Dodáme 17 dopravníků, třídič a velký mixér a dvě nakládací stanice. Objem zakázky je 800 000 eur,“ doplňuje Tlustý.
Firma letos dokončí subdodávky pro tureckou uhelnou elektrárnu Adularya, kam dodá linku na transport a zakládání popílku. „Jedná se o kontrakt uzavřený s generálním dodavatelem stavby Vítkovicemi, a.s. Část jsme realizovali loni, letos bude elektrárna o výkonu 2x145 MW dokončena. Objem zakázky je 25 miliónů korun,“ přibližuje Tlustý.
Společnost Trasys bude letos realizovat i několik dalších menších projektů, například pro dánskou firmu Rockwool, a.s., pásové pily v Malajsii, Dánsku ale i další zařízení do závodu Rockwool v Bohumíně.
Transys i přes současné oživení poptávky na tuzemském trhu tři čtvrtiny práce exportuje. „Přivítali jsme zásah centrální banky, současný kurz koruny nás podpořil v exportních možnostech a stali jsme se více konkurenční,“ komentuje současnou situaci Tlustý.
Transys, spol. s r.o., ovládá jedna fyzická osoba.Tržby společnosti se v minulých letech pohybovaly mezi 60 až 90 milióny korun. V letošním roce překročí hranici 100 miliónů. Firma dosahuje tržbami přes 3 miliónů na zaměstnance a rok velmi dobré produktivity práce.



				
								
								
								
								
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					