Hodnota značky Toyota vzrostla o více než třetinu na téměř 35 miliard dolarů (zhruba 700 miliard Kč). Na druhém příčce se umístila značka BMW, za kterou následoval Volkswagen. Do první pětky se probojovaly také značky Mercedes-Benz a Honda, upozorňuje server Business Insider.
Automobilka Toyota Motor loni uhájila postavení největšího světového prodejce automobilů. Prodej zvýšila o dvě procenta na 9,98 milionu vozů, a druhý rok za sebou tak překonala konkurenční výrobce General Motors a Volkswagen. Toyota se loni také stala první automobilkou v historii, jejíž roční produkce pokořila hranici deseti milionů vozů.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
