Týdeník Euro je nejprodávanějším titulem soustředěným na byznys a byznysmeny v České republice. Portál Euro.cz, který je s týdeníkem Euro z části redakčně propojen, má ambici rozšířit stávající cílovou skupinu čtenářů. „Portál je přehledně rozčleněn do vyprofilovaných šesti sekcí Byznys, Politika, Miliardáři, Light, Blogy a TV. „Exkluzivita a rychlost zpráv monitorujících aktuální dění a analytický přístup od našich předních žurnalistů a odborníků v oblasti byznysu, ekonomiky, průmyslu, energetiky, financí, práva, ale i společenského dění jsou předností nového portálu. Portál Euro.cz bude komplexně reagovat na probíhající události jako jeden z prvních. Součástí portálu je i názorová rubrika Blogy s kvalitními komentáři,“ řekl Michal Půr, šéfredaktor pověřený řízením divize Euro. Portál Euro.cz je responzivní, přizpůsobí se tabletům i chytrým telefonům.
Součástí portálu je rovněž internetová televize Euro TV. Multimediální on-line pořad Euro TV má formu moderované debaty. Diskusemi provází například Miroslav Zámečník, Petr Holec a Jan Novotný. Pořad Euro TV bude natáčen v televizním studiu vydavatelství Mladá fronta, jeho délka pořadu bude 20 až 30 minut a nový obsah bude nasazen třikrát do týdne. Na webu Euro.cz jsou umístěny i tematické video reportáže. V dubnové premiéře Euro TV se jako první hosté diskuse objeví ředitel pražské ZOO Miroslav Bobek, šéfkuchař Radek David a primátorka Adriana Krnáčová.
Nový portál bude podpořen rozsáhlou marketingovou kampaní v outdooru (billboardová kampaň v Praze, Metrovision), v rádiích (Český rozhlas, Expres rádio, Evropa 2, Zet rádio, Fajn, City), online titulech a v printu. Více informací naleznete zde: www.euro.cz



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
