Max Internetbanking PS je nejrychleji rostoucím kanálem přímého bankovnictví z nabídky Poštovní spořitelny. „Vzhledem k tomu, že jsme Max Internetbanking začali nabízet až na konci roku 2004, je nárůst skutečně extrémní. Od počátku roku vzrostl počet uživatelů o více než 400 %,“ prohlásil Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.
„Razantní růst je důkazem toho, že moderní technologie nejsou výsadou technických nadšenců, ale že pronikají mezi širokou veřejnost. Potvrzuje to i průzkum Ministerstva informatiky, podle nějž 66 % obyvatel ČR umí využívat počítač,“ dodal Libor Svoboda.
Některý z kanálů přímého bankovnictví používá 294 tisíc klientů, což představuje 29 % klientů Poštovní spořitelny, kteří mají běžný účet. Nejvíce klientů Poštovní spořitelny používá telefonní bankovnictví Max Phone PS.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
