Ke zpoplatnění silnic první třídy pro nákladní automobily Řebíček uvedl, že výhodnějším řešením by bylo současně zapojení silnic druhých a třetích tříd do takzvaného plošného mýta. "Zpoplatňovat pouze silnice první třídy není nejšťastnější řešení a ten systém se nemusí zaplatit," řekl. Zapojení silnic druhých a třetích tříd by ale podle něj muselo být ve shodě s kraji.
Systém by se podle něj vyplatil pouze v případě zavedení plošného mýta, což by zamezilo objíždění placených úseků, a za předpokladu, že palubní jednotky by platili sami dopravci, nikoli stát jako dosud.
V úvahu podle Řebíčka připadá i možnost, že by od 1. ledna 2008 namísto dalšího tisíce kilometrů silnic byla povinnost zavedena například na 200 až 250 kilometrech. Tato varianta je podle Řebíčka reálná.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
