Loňské hospodářské výsledky celého odvětví podle KMV výrazně ovlivnil klimatický průběh roku, který měl tendenci k extrémům a komplikoval rozvrh výroby i přepravy nápojů k zákazníkům. V roce 2005 firma dosáhla čistého zisku 381,8 milionu korun při tržbách 3,11 miliardy.
"Léto se příliš nevydařilo, výsledky byly vynikající až do června, ale pak se to zhoršilo," řekl deníku předseda představenstva Antonio Pasquale. Letošní tržby očekává zhruba o pět procent vyšší.
KMV ovládají 80 procent českého trhu s minerálními vodami, vlastní většinu důležitých značek. Kromě Mattoni jsou to značky Dobrá voda, Magnesia, Aquila, třetinu vlastní i v Hanácké kyselce, v roce 2006 získaly Poděbradku. V srpnu společnost oznámila, že kupuje zhruba čtvrtinový podíl v rakouském výrobci nealkoholických nápojů Waldquelle Kobersdorf.