Společnost tak potvrdila vedení v počtu zákazníků před konkurenční Telefónikou O2, která měla na konci roku 5,126 milionu klientů, stále ji však nepřekonala ve výši tržeb. Ty měla Telefónica zhruba o 100 milionů korun vyšší.
"Našeho úspěchu si velmi vážíme, zejména pak skutečnosti, že se nám podařilo udržet prvenství v počtu zákazníků a dokázat, že jsme schopni stát se jedničkou i ve finančních ukazatelích," uvedl generální ředitel Roland Mahler. Firma se podle něj letos zaměří na jednotlivé zákaznické segmenty a také rozvoj datových služeb včetně jejich nabídky prostřednictvím pevných linek.
Celkem bylo ke konci loňska na českém trhu 13 milionů aktivních SIM karet. Telefónica O2 zvýšila počet mobilních uživatelů o 261.000 na 5,126 milionu a Vodafone si připsal 245.000 zákazníků, a má tak celkem 2,66 milionu klientů.