Dálkový přístup do katastru nemovitostí využilo více než deset tisíc klientů

12.11.2008 | , Hypoteční banka
Tiskové zprávy


Celkem již více než dva miliony korun ušetřili klienti Hypoteční banky díky možnosti získat přímo na pobočkách on-line výpis z katastru nemovitostí.

Službu, která usnadňuje a zlevňuje vyřízení hypotéky, využilo od zavedení loni v červnu do konce října více než deset tisíc klientů.

„Zájemce o hypotéku si samozřejmě může opatřit výpis i sám, ale dálkový přístup mu podstatně ulehčí práci. Nikomu se nechce trávit čas na úřadech, navíc díky dálkovému přístupu mohou zájemci získat hypotéku rychleji, což při pořizování vlastního bydlení jistě uvítají,“ vysvětluje Radomíra Papoušková, ředitelka vývoje produktů Hypoteční banky.

Služba dálkový přístup do katastru nemovitostí je klientům Hypoteční banky poskytována zdarma. K vyřízení hypotéky pak stačí pouze dva doklady – potvrzení o výši příjmů a kupní smlouva, ostatní dokumenty již zajistí pracovník přímo na pobočce.

Dálkový přístup do katastru ocenila i odborná porota letošního ročníku soutěže Zlatá koruna, která mu udělila prvenství v kategorii Hypotéky. “Tato cena a všechny další, které Hypoteční banka získala v letošním a uplynulém roce, nás pravidelně motivují k dalšímu zjednodušování postupů a inovacím v oblasti nabízených produktů,“ potvrzuje Radomíra Papoušková. Od začátku letošního roku již banka uvedla na trh Investiční hypotéku a Hypoteční úvěr kombinovaný s investičním životním pojištěním nebo zjednodušila čerpání úvěru při výstavbě a rekonstrukci tím, že klienti již nemusejí předkládat faktury za stavební materiál a práce.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy