Spory vyvolává i polská žádost o registraci Kielbasy Mysliwske. Proti ní čeští výrobci rovněž protestují kvůli tomu, že se obávají záměny s vlastní žádostí o registraci lovecké klobásy.
"Pokud by Poláci se svými žádostmi uspěli, znamenalo by to, že se polské uzeniny budou pyšnit razítkem kvality a budou tak vyvýšeny nad ty české," uvedl Březina.
Podáním námitek se však Čechům podařilo dočasně celý proces registrace v EU přerušit. Evropská komise nyní bude zkoumat, zda je protest oprávněný a polská snaha získat unijní registraci neplatná.
Češi argumentují tím, že kabanos není tradiční specialitou, protože se vyrábí ve více zemích střední Evropy a jednotlivé receptury se liší. Pokud by někdo měl právo název kabanos registrovat, byly by to podle Březiny spíše Češi. V Čechách se tradiční točený salám vyrábí od 19. století a od 70. let minulého století pro něj platí technické normy v celém tehdejším Československu.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					