"S ohledem na dosavadní vývoj prodeje a rekordní výsledky měsíce září očekáváme, že v letošním roce prodáme podstatně více vozů než v roce 2009," uvedl předseda představenstva Winfried Vahland.
Mladoboleslavské značce se nejvíce dařilo mimo Evropu. V Číně zvýšila prodej o 65 procent na 134.470 aut, v Indii prodala 14.224 aut, což je o 37 procent více, než loni. Třetinový růst zaznamenala i v Rusku, kde prodala 34.273 aut.
Na domácím trhu v Česku Škoda posílila o devět procent na 43.666 aut, což představuje tržní podíl téměř 35 procent.
V západní Evropě, bez německého trhu, prodeje společnosti vzrostly o čtvrtinu, zájem přitom byl především o ekologickou řadu Greenline. Zvýšenou poptávku firma zaznamenala ve Velké Británii, Francii, Španělsku, Rakousku, Belgii a ve Švýcarsku.
V samotném září byla nejprodávanějším modelem Octavia s růstem odbytu o 16,5 procenta na 31.546 vozů, naopak téměř sedmnáctiprocentní pokles prodeje na 23.434 vozů zaznamenala Fabia. Poptávka po Superbu vzrostla o 139 procent na 9962 aut, prodej Yeti stoupl o 240 procent na 5389 vozů, naopak zájem o Roomster klesl o třetinu na 3327 aut. Stejně tak pokles prodej starší řady Octavie pod označením Tour na 2132 aut.