Telefónica vytvoří v Ostravě asi sto nových pracovních míst

24.01.2012 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Ostrava 24. ledna (ČTK) - Asi sto nových pracovních míst vytvoří během několika měsíců v Ostravě telekomunikační společnost Telefónica Czech Republic, která tam rozšíří své call-centrum. Oznámila to dnes mluvčí firmy Michaela Staňková s tím, že podrobnosti společnost zveřejní příští týden na tiskové konferenci. Staňková řekla, že v ostravském call-centru nyní pracuje téměř 1000 lidí, počet zaměstnanců se tam tedy zvýší zhruba o deset procent.

"Nová místa se odrazí ve zlepšení zaměstnanosti zejména mladých lidí v regionu. Společnost Telefónica Czech Republic chce i v budoucnu rozvíjet svoje působení v Moravskoslezském kraji a udržet absolventy po dokončení jejich vzdělání v regionu," uvedla Staňková v pozvánce. Telefónica má v Česku zhruba 3000 operátorů, ostravské centrum je největší.

V Moravskoslezském kraji je bez práce více než 71.000 lidí a míra nezaměstnanosti tam ke konci loňského roku dosáhla 11,2 procenta. V Ostravě činí nezaměstnanost 11,4 procenta, zaměstnání tam hledá více než 19.000 lidí. K dispozici měli v závěru prosince jen 1715 volných míst, takže na jedno připadá téměř 12 lidí. Telefonisté přitom ve městě jsou mezi nejčastěji hlášenými volnými místy.

Telefónica v minulých dnech oznámila také vytvoření 60 nových pracovních míst v Ústí nad Labem. Tamní call-centrum se rozroste na 900 pracovníků a Telefónica se tak stane největším zaměstnavatelem ve městě. Podle informací společnosti je práce v call-centru ideální pro čerstvé absolventy, průměrný věk jeho zaměstnanců je přibližně 30 let. Firma v Ústí hledá přednostně konzultanty na telefonní prodej a také doplňuje stavy na technické podpoře. Průměrný plat v ústeckém centru se pohybuje kolem 24.000 korun hrubého měsíčně

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK