Vedle příjmů z balíkových služeb se poště dařilo zvyšovat výnosy z elektronických služeb a služeb pro stát. "Pošta musí hledat další zdroje výnosů, je proto potěšující, že k pozitivnímu hospodářskému výsledku minulého roku významně přispěly zcela nové služby, kam patří zejména distribuce novin nebo celní deklarantství. Skutečnost, že se stala lídrem balíkového trhu, ukazuje, že podnik dokáže zákazníkům nabídnout kvalitní služby i v oblastech, které jsou léta otevřené plné konkurenci," uvedl generální ředitel Petr Zatloukal.
Výši zisku ovlivnila výplata mimořádné odměny 200 milionů korun, kterou si rozdělili všichni provozní pracovníci za splnění obchodně-provozních cílů. Jde o většinu lidí ze 33.200 zaměstnanců pošty.
Rok 2011 byl pro podnik obdobím intenzivních příprav na liberalizaci, pokračoval v optimalizaci logistické sítě a pracovních procesů, investice směřovaly zejména do posilování provozních technologií, datové infrastruktury a také kontaktních míst občanů se státní správou CzechPOINT. Celkem pošta investovala 1,2 miliardy korun, což je zhruba stejně, jako v roce 2010.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
