Zákazníkům ovšem mladoboleslavská automobilka od ledna do března dodala 242.732 vozů, což je meziroční nárůst o 11,8 procenta. Do této statistiky spadají i vozy objednané ještě v loňském roce.
Za prodej aut Škoda Auto utržila v 1. čtvrtletí celkem 2,9 miliardy eur, tedy téměř 72 miliard korun. To je o 8,3 procenta meziročně více. "Povzbuzující byla především poptávka po modelech Fabia, Yeti, Octavia a také po Rapidu v Indii," uvedl mateřský koncern Volkswagen.
Provozní zisk největší evropské automobilky Volkswagen v prvním čtvrtletí vzrostl o 10,2 procenta na 3,2 miliardy eur (79,2 miliardy Kč). Výsledky díky rekordnímu prodeji aut překonaly odhady analytiků, kteří počítali se snížením zisku.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
