Ze všech mobilních telefonů, které se ve světě prodají, má podle konzultační společnosti Strategy Analytics každý třetí až čtvrtý značku Samsung. Smartphonů všech modelů Samsung ve čtvrtletí prodal 44,5 milionu, takže má na tomto trhu podíl přes 30 procent.
Tržní hodnota Samsungu dosahuje asi 190 miliard dolarů (asi 3,6 bilionu Kč). To je asi jedenáctkrát více, než činí tržní hodnota japonského rivala Sony. Samsung už teď více než 70 procent provozního zisku generuje právě z prodeje mobilních telefonů a smartphonů.
Samsung v prvním čtvrtletí vytvořil provozní zisk 5,85 bilionu wonů (asi 5,15 miliardy dolarů; 96,5 miliardy Kč). To je proti stejnému období loni nárůst asi o 98 procent. Celkové tržby se ve čtvrtletí meziročně zvýšily o 22 procent na 45,3 bilionu wonů (asi 747,5 miliardy Kč).



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
