Celá skupina byla v roce 2011 v zisku přesto, že osobní i nákladní doprava skončily ve ztrátě. Z údajů ve výroční zprávě vyplývá, že se na pozitivním výsledku skupiny podílel především prodej řízení provozu Správě železniční dopravní cesty, na níž České dráhy vydělaly 256 milionů korun, a prodej dalšího majetku. Správa majetku tak vykázala zisk 488 milionů Kč a ostatní činnosti byly v plusu 233 milionů korun.
Provozní výnosy skupiny loni dosáhly 37,65 miliardy korun a proti předchozímu roku stouply o 1,9 miliardy korun. Z toho tržby z hlavní činnosti zaznamenaly nárůst o 1,3 miliardy korun, tedy meziročně o 3,9 procenta. Provozní zisk (EBITDA) dosáhl 6,7 miliardy korun a meziročně vzrostl o dvě miliardy korun, tedy o více než 43 procent.
Jak zjistila ČTK z výroční zprávy zveřejněné na webu ČD, osobní doprava loni vykázala ztrátu 583 milionů korun, když v roce 2010 činila ztráta tohoto segmentu osm milionů Kč. Loňská ztráta nákladní dopravy byla 72 milionů Kč. Výsledek se meziročně zlepšil. Předloňská ztráta nákladní dopravy ČD představovala 427 milionů Kč.
Osobní i nákladní doprava byly ztrátové, přestože zvýšily své tržby. Tržby v nákladní dopravě vzrostly o 280 milionů na 14,38 miliardy, v osobní dopravě se zvýšily o 322 milionů na 19,2 miliardy korun.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
