Z celkové částky bude 112,2 bilionu JPY určeno pro splacení staršího dluhu. Na financování výdajů v novém fiskálním roce použije vláda z dluhu 42,8 bilionu JPY. Vláda plánuje výrazně zvýšit výdaje na veřejné práce, aby podpořila ekonomický růst. Na pokrytí schodku v penzijním systému má být z dluhopisů použito 2,6 bilionu jenů a 1,9 bilionu je určeno pro rekonstrukci po zemětřesení a jaderné katastrofě z roku 2011.
Ministerstvo rovněž zvýší četnost aukcí 30letých dluhopisů na jedenkrát měsíčně. V současnosti vydává tyto dluhopisy s mimořádně dlouhou dobou splatnosti osmkrát ročně. Ministerstvo plánuje také aukci dluhopisů pro běžné spotřebitele.
Japonská vláda současně schválila rozpočet na fiskální rok 2013/2014 v rekordní výši 92,6 bilionu jenů. Více než polovinu rozpočtu hodlá financovat příjmy z daní, zbývající částku dluhopisy. Poprvé po čtyřech letech bude objem vydaných dluhopisů nižší než příjmy z daní.
Nový dluh dále zvýší zadlužení Japonska. To již v současnosti patří mezi nejzadluženější země světa a jeho dluh je více než dvojnásobný ve srovnání s velikostí ekonomiky, napsala agentura Reuters.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
