Podle agentury AP využil Twitter amerického federálního zákona přijatého loni, který umožňuje firmám s ročním příjmem nižším než miliarda dolarů držet detaily k první nabídce akcií v tajnosti. Vstup společnosti na burzu se však již delší dobu očekával, o čemž svědčila také řada jejích nákupů cílená na posílení příjmů. Zatím posledním byla tento týden akvizuce firmy MoPub, která se zabývá reklamou v mobilních zařízeních a pomůže Twitteru zautomatizovat systém prodeje reklamy a rozšíří jeho partnerství s mediálními společnostmi.
Firma poskytující bezplatnou službu krátkých zpráv získává většinu příjmů z reklamy. Jejich výši za letošní rok odhaduje společnost eMarketer na 582 milionů dolarů (asi 11,3 miliardy korun). Analytici očekávají, že v roce 2015 dosáhne příjem Twitteru z reklamy téměř dvojnásobné částky.
Prostřednictvím Twitteru si uživatelé mohou sdělovat vzkazy ve zprávách o délce do 140 znaků. Služba byla spuštěna v roce 2006 a od té doby se dynamicky rozvíjí. V současnosti ji každý měsíc využívá podle údajů samotné firmy přes 200 milionů lidí, analytici přitom odhadují více než 500 milionů.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
