dm drogerie loni zvýšila tržby o pět pct na 6,5 miliardy korun

24.10.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 24. října (ČTK) - Drogistický řetězec dm drogerie markt zvýšil ve finančním roce 2012/2013 tržby o pět procent na 6,51 miliardy korun. Firma pokračovala v expanzi, otevřela šest nových prodejen. Společnost to uvedla na dnešní tiskové konferenci, výši dosaženého zisku neoznámila.

"Jsme velmi hrdí na vysokou oblibu společnosti mezi českými spotřebiteli, která je patrná ze zvyšujícího se obratu společnosti i z navyšujícího se počtu našich stálých zákazníků. Tento úspěch je důsledkem našeho neustálého vývoje a inovací," uvedl jednatel společnosti Gerhard Fischer.

Společnost loni investovala 120 milionů korun do expanze a modernizace obchodů. dm drogerie otevřela šest nových obchodů a vytvořila 110 nových pracovních míst. Do budoucna chce pokračovat v expanzi obdobným tempem. "Čistý růst není momentálně hlavní prioritou, tou je kvalita," dodal Fischer. dm drogerie provozuje v ČR 216 prodejen.

"Nesázíme pouze na krátkodobé akční ceny, naopak mezi naše cenové strategie patří dlouhodobé ceny, kdy garantujeme každé snížené ceny po dobu čtyř měsíců," uvedla vedoucí marketingu Martina Horká s tím, že 25 procent obratu tvoří privátní dm značky.

Drogistický řetězec dm drogerie zvýšil v obchodním roce 2011/2012 v Česku tržby o pět procent na 6,208 miliardy korun. Zisk stoupl o 2,8 procenta na 157,7 milionu korun.

V Česku podle údajů společnosti Incoma GfK funguje více než 1100 specializovaných drogerií.

dm drogerie markt je dceřinou společností dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Firma zaměstnává 2270 pracovníků. Mateřská společnost, která působí prostřednictvím dceřiných společností i v Maďarsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Rumunsku, Bulharsku a Makedonii, zvýšila ve finančním roce 2012/13 obrat o 5,3 procenta na 1,84 miliardy eur.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK