80 vozidel je podle Českých drah maximalistická varianta, dopravce nakonec koupí pouze tolik vagonů, kolik bude ve skutečnosti potřebovat. Vozidla podle Joklíka prošla nedávno kompletní modernizací, jsou klimatizovaná a schopná jet rychlostí do 200 kilometrů v hodině.
Zhruba 11 vozidel rozdělených na klasická kupé dopravce plánuje přestavět na velkoprostorové vozy. Mezi vozidly, které české dráhy plánují nakoupit, jsou vagony první a druhé třídy a rovněž lehátkové vozy.
Rakouské dráhy se těchto vagonů zbavují a nahrazují je novými vozidly Railjet. Právě tato nová vozidla chtěl původně na mezinárodní linky do Rakouska a Maďarska nasadit i český dopravce. Nakonec ale koupil jen sedm souprav za 2,5 miliardy korun pro spoje do rakouského Štýrského Hradce. Nákup dalších osmi jednotek za 2,8 miliardy pro spoje do Maďarka ale zrušil nový management v čele s generálním ředitelem Daliborem Zeleným.
cfr mal



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
