Přestože tržby slevového trhu nadále rostou, počet slevových portálů se od srpna 2011 neustále snižuje. Tehdy působilo na českém trhu přes 200 portálů. Na konci loňského roku jich bylo již jen 100 a téměř polovina z nich ukončila svou činnost v průběhu letošního roku.
"Tím je největší část konsolidace, která trvala rok a půl, za námi. Počet slevových serverů se sice bude nadále snižovat, úbytek však nebude již zdaleka tak drastický," uvedl ředitel Skrz.cz Petr Kováčik.
Dva největší portály, Slevomat.cz a Vykupto.cz, mají více než polovinu slevového trhu. Rok 2013 podle Kováčika potvrdil očekávaný trend zvětšování rozdílů v tržbách malých a velkých slevových serverů, dvacet největších ovládá 98 procent celého trhu.
Největším trendem, který přinesl rok 2013 na trh slevových serverů, jsou věrnostní kluby. Portály začaly jejich prostřednictvím poskytovat speciální benefity pro věrné zákazníky.
Obrat celého slevového trhu letos podle odhadů dosáhne asi 3,5 miliardy korun a stoupne tak o čtvrtinu meziročně. Na slevových portálech lidé letos koupí asi desetinu všech dárků.
Pořadí slevových serverů podle podílu na trhu (červenec až listopad 2013) Pořadí Server Podíl na trhu (v pct) 1. Slevomat.cz 42,0 2. Vykupto.cz 12,5 3. NakupVAkci.cz 7,3 4. Pepa.cz 6,0 5. Zapakatel.cz 5,5 6. Hyperslevy.cz 5,3 7. Slevoteka.cz 3,9 8. Slever.cz 3,5 9. Amplion.cz 3,4 10. BerSlevu.cz 2,7
zdroj: Skrz.cz



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
