Celkový počet zhlédnutých stránek se proti prosinci 2012 zvýšil o necelá tři procenta na 8,59 miliardy. Uživatelé v závěru minulého roku na internetu v průměru strávili měsíčně 20 hodin a 24 minut, což je o 38 minut více než před rokem. U uživatelů z Česka byla doba strávená na síti 48,5 hodiny.
Nejvyšší návštěvnost měl portál Seznam s 6,15 milionu uživatelů. Druhý skončil iDnes s 4,37 milionu návštěvníků a třetí konkurenční Novinky s 4,35 milionu uživatelů.
Z mobilních zařízení navštívilo weby více než 2,2 milionu reálných uživatelů z tuzemska. Ti zobrazili celkem 785 milionů stránek. Streamovaný obsah sledovalo 3,25 milionu Čechů. Čeští uživatelé zhlédli téměř 85 milionů videí a průměrně strávili sledováním multimediálního obsahu zhruba 25 minut denně.
Největším poskytovatelem internetového obsahu byl Seznam s celkem 6,8 milionu návštěvníků svých webů.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
