Tržby společnosti se již více než z poloviny skládají z příjmů z reklam na aplikacích pro mobilní telefony a tablety, na jejichž rozvoj se firma v minulém roce zaměřila. Na celkových tržbách 2,59 miliardy dolarů měla tato reklama podíl 53 procent, zatímco ve třetím čtvrtletí to bylo 49 procent. Analytici očekávali tržby na úrovni 2,33 miliard. Ve stejném období o rok dříve utržila společnost 1,59 miliardy.
Čistý zisk firmy vzrostl na 523 milionů v meziročním srovnání ze 64 milionů, ve třetím čtvrtletí loňska činil 425 milionů dolarů.
Akcie firmy po zveřejnění výsledků vzrostly o sedm procent na 57 dolarů a 36 centů.
Společnost oznámila, že její sociální síť používá každý měsíc 1,23 miliardy lidí, z nichž 945 milionů se přihlašuje z mobilního telefonu či tabletu.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
