Veřejná zakázka byla připravována na přelomu listopadu a prosince 2013. Byly osloveny tři vybrané firmy, aby do pěti dnů od přijetí výzvy podaly nabídky s maximální hodnotou 500.000 korun bez DPH. Následně byly předloženy pouze dvě nabídky, z toho jedna ve výši 499.000 Kč a druhá 756.800 Kč.
"Vznikly důvodné pochybnosti, že zakázka není zcela v pořádku. Byl zde tlak, aby vzhledem k předpokládanému brzkému nástupu nového vedení byla realizována obratem. Navíc mám velké pochybnosti, jestli má vůbec úřad státní správy vydávat peníze daňových poplatníků za logo," uvedl Wagenknecht.
Od minulého týdne procházejí na základě nařízení ministra financí Andreje Babiše výdaje ministerstva financí větší kontrolou. Veškeré výdaje úřadu nad 50.000 korun posuzuje první náměstek Wagenknecht, výdaje nad půl milionu sám Babiš.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
