Tržby za prodej a opravy motorových vozidel meziročně vzrostly o 14 procent a za prodej nepotravinářského zboží o 7,6 procenta. Naopak zákazníci méně utráceli za potraviny, kde tržby klesly o 5,5 procenta. Podle ČSÚ to částečně ovlivnil posun termínu velikonočních svátků, s nimiž jsou spojeny větší nákupy potravin. Zatímco loni se na ně lidé připravovali ještě v březnu, letos až na začátku dubna.
Za celé 1. čtvrtletí se tržby v maloobchodě včetně motoristického segmentu meziročně reálně zvýšily o 6,5 procenta. Nejvíce se dařilo prodeji a opravám motorových vozidel, kde tržby poskočily o 17,3 procenta. Útrata lidí za potraviny se naopak snížila o 1,2 procenta.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
