Během prvních tří měsíců letošního roku se v České republice ubytovalo téměř 2,9 milionu hostů. Počet zahraničních návštěvníků se sice meziročně zvýšil o 1,6 procenta, ale domácích turistů o 3,2 procenta ubylo.
U tuzemské i zahraniční klientely přitom klesal počet noclehů, které hosté v hotelech, penzionech a dalších zařízeních strávili. U Čechů došlo k propadu o 4,7 procenta, u návštěvníků z ciziny o 0,5 procenta.
Pokles zájmu kvůli špatným sněhovým podmínkám zaznamenaly především střediska v Libereckém a Královéhradeckém kraji a na Vysočině, uvedli statistici. Zvýšená návštěvnost ubytovacích zařízení byla naopak podle nich patrná na jižní Moravě a v Ústeckém kraji.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
