\"Dodávka 24 trolejbusů se uskuteční v druhé polovině roku 2015. Jde o 14 trolejbusů o délce 12 metrů a deset kloubových vozů osmnáctimetrových,\" uvedl ředitel divize Trolejbusy Karel Majer.
Konsorcium Škoda Electric a Solaris zvítězilo v konkurenci místního výrobce a dalších producentů, například z Ruska. Škoda letos uspěla také v Itálii, kde se bude podílet na dodávce 49 trolejbusů Boloňu, v americkém městě Boston uzavřela kontrakt na kompletní modernizaci 32 kloubových vozů a v Bratislavě uplatnila opci na 40 škodováckých vozů a zamíří jich tam celkem 120.
Projekt nových trolejbusů pro Budapešť je financovaný z fondů EU. Jde o moderní, plně nízkopodlažní vozidla s karosérií Solaris. Všechny vozy jsou klimatizované. Mají baterie pro jízdu nezávislou na trakčním vedení. Kromě kamerového systému je zajímavostí také speciální informační systém, který počítá váhu cestujících.
\"Od roku 2007 jsme do Maďarska dodali trolejbusy například pro Debrecín, Szeged a Budapešť, kde jsme se rovněž podíleli na dodávce metra. Navíc do Miškovce teď míří poslední z 31 nízkopodlažních tramvají ForCity,\" uvedl viceprezident. Celkově uzavřela Škoda v Maďarsku, které je pro ní jedním z klíčových trhů, kontrakty za více než pět miliard korun.
Škoda Electric letos zvýší tržby na rekordních 6,5 miliardy korun, což je téměř dvojnásobek oproti loňsku. Letošní výroba zhruba 300 trolejbusů, trojnásobná oproti loňsku, bude tvořit 60 procent tržeb.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
