V březnu prodeje silně rostly na všech pěti největších trzích EU. Nejvíce se zvýšily ve Španělsku, kde vzrostly o 40,5 procenta, a 15procentní přírůstek zaznamenal italský trh. Nárůst tempem 6-9 procent vykázala Británie, Německo a Francie.
Podle dřívějších údajů českého Svazu dovozců automobilů se prodej nových osobních aut v tuzemsku v březnu meziročně zvýšil o 27,6 procenta na 21.155 vozů. V prvním čtvrtletí počet registrací nových aut v ČR vzrostl o zhruba 24 procent.
Mladoboleslavská Škoda Auto ale v březnu zvýšila prodej jen o 5,3 procenta na 60.403 vozů a v celém čtvrtletí získala 5,4 procenta. Její tržní podíl se tak za čtvrtletí mírně snížil na 4,1 procenta.
Podle agentury Reuters se letos prosazuje na evropském trhu trend návratu vozů středních cenových úrovní, jejichž prodeje v předešlých letech ekonomického poklesu padaly, a naopak ústup levných \"krizových vozů\". Zatímco tak například značky Škoda nebo rumunská Dacia letos podíl na trhu EU ztrácejí, získávají jejich západní sesterské či mateřské značky Volkswagen a Renault.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
