\"Krajům jsme pustili 4,4 miliardy korun a 200 milionů korun Praze. Pokud se rozhodnou pustit se do rekonstrukcí naráz, tak budeme jen těžko hledat správné objízdné trasy,\" řekl Ťok. Ministerstvo se podle něj bude snažit tyto opravy koordinovat. \"Dá se očekávat, že budeme slyšet kritiku, že opravujeme moc, protože se nedá jezdit,\" podotkl Ťok.
Na silnicích se podle ministra během léta Česko dostane do podobné situace, jako nyní na železnici, kde se železniční doprava aktuálně potýká s obrovským množstvím výluk. Česko se totiž na poslední chvíli snaží dočerpat co nejvíce peněz z evropských fondů, proto rekonstruuje nejvíce úseků železnice v jednom čase za posledním mnoho let.
Podle Ťoka by se na železnici mohlo stavět ještě intenzivněji, ale neumožní to kapacita kolejí, další výluky už nejsou možné. \"Například nákladní železniční doprava si už stěžuje, že nemá další volné časy, kdy by mohla jezdit,\" řekl.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
