Weidmann uvedl, že příchod desítek tisíc běženců znamená nyní pro Německo ekonomickou zátěž. \"Imigrace s sebou ale přináší i šance. Ty budou tím větší, čím lépe se nám podaří integrovat lidi, kteří k nám natrvalo přicházejí, do společnosti a na pracovní trh. Kvůli demografickému vývoji totiž Německo potřebuje dodatečné pracovní síly, aby si udrželo svůj blahobyt,\" řekl šéf Bundesbank.
V současnosti patří německá ekonomika mezi nejvýkonnější v eurozóně, podle Weidmanna to tak ale nemusí být napořád. \"I současný hospodářský růst jednoho dne skončí,\" varoval centrální bankéř.
\"Dlouhodobě stojí Německo před velkými výzvami. Jsou to například stárnoucí populace, stále silnější konkurence na světových trzích ze strany rychle se rozvíjejících zemí nebo náklady transformace energetiky,\" upozornil Weidmann.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
