Osterloh dnes v rozhovoru s agenturou DPA uvedl, že \"zatím nejsou žádné známky\" dopadu skandálu na prodej. Upozornil nicméně, že je zapotřebí zachovat obezřetnost. \"Byla by hloupost říkat dnes lidem, že jejich pracovní místa jsou jistá,\" prohlásil. \"Musíme být připraveni na všechny eventuality,\" dodal.
Skandál vypukl 18. září, kdy americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) obvinila Volkswagen, že u vozů s naftovými motory používal software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty toxických oxidů dusíku.
Volkswagen přiznal, že tento software instaloval v celém světě do zhruba 11 milionů aut, včetně 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto. Největší skandál v 78leté historii Volkswagenu snížil cenu akcií automobilky o zhruba třetinu a donutil k odchodu dlouholetého generálního ředitele Martina Winterkorna.
V září se prodej skupiny Volkswagen meziročně snížil o 1,5 procenta. Pokles nicméně zpomalil ze srpnových 5,4 procenta. Koncern se s poklesem prodeje potýká již od dubna, a to zejména kvůli útlumu na trzích v Číně, Rusku a Latinské Americe.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
