Karásek dnes uvedl, že Tatra nevyrábí na sklad a každý kus má předem svého zákazníka. Strategií společnosti je prodávat složitější a dražší vozy. \"Vozidla na jednotku jsou komplikovanější, složitější a mnohem dražší. Mají větší podíl individuální výbavy, je to ten segment, kam chce Tatra směřovat,\" uvedl Karásek.
Firma podle něj aktuálně nabírá nové pracovníky na technické pozice. Připravuje k tomu i speciální kampaň. Začala i s investicemi. Letos na ně vyčlenila 100 milionů korun. Peníze šly například do obráběcích center, měřících zařízení nebo na povrchovou úpravu a zvýšení korozní odolnosti.
Tržby automobilky dosáhly v loňském roce přes 3,7 miliardy korun, o 24 procent více než v roce 2013. \"V letošním roce tržby pravděpodobně bohatě převýší čtyři miliardy korun,\" řekl už dříve Karásek.
Letos v září firma vybudovala za více než 40 milionů korun ve svém areálu v Kopřivnici nové pracoviště diagnostiky vozidel. Jde o největší investici v automobilce v posledních letech a také o první zcela novou provozní část, kterou tam otevřeli noví majitelé. Automobilka změnila majitele v roce 2013. Tehdy se kvůli dluhům dostala do dražby. V té ji získali současní vlastníci, čeští podnikatelé Jaroslav Strnad a René Matera.
Firma chce představit nový závodní speciál Tatra Phoenix, který pojede dakarskou rallye. Podle Karáska není klíčové, aby se vůz pohyboval na vrcholných pozicích. Firma si chce vůz v náročných podmínkách otestovat a porovnat jeho spolehlivost s konkurenty.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
