Automobilka již dříve oznámila, že v období od ledna do září dodala zákazníkům 791.500 vozů, což je o 2,2 procenta více než před rokem. V samotném září však odbyt meziročně klesl o 2,1 procenta na 93.600 vozů. Prodejní výsledky nepříznivě ovlivnila situace na trzích v Číně, Rusku a ve východní Evropě, uvádí zpráva koncernu Volkswagen.
Škoda Auto provozuje tři výrobní závody v České republice. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. V celém světě zaměstnává zhruba 25.900 lidí a působí na více než 100 trzích.
Mateřský koncern Volkswagen dnes oznámil, že se ve třetím čtvrtletí v důsledku skandálu kolem falšování testů emisí propadl do provozní ztráty 3,5 miliardy eur (zhruba 95 miliard Kč). Koncern v září přiznal, že do zhruba 11 milionů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující manipulovat s testy emisí. Skandál se týká rovněž 1,2 milionu aut divize Škoda Auto.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
