Případ se táhne už více než deset let. Pokuty jsou za chování mobilních operátorů z let 2000 až 2003. Firmy se dohodly, že budou propojovat hovory zákazníků svých sítí jen přímým propojením ve stanovených propojovacích bodech.
\"Jednalo se tedy o vzájemnou výhradní spolupráci, jejímž prostřednictvím si obě společnosti poskytly pro přenos hovorů mezi svými sítěmi úplnou ochranu před konkurenčními poskytovateli, kterými byl v té době například ČESKÝ TELECOM, a.s. či BT (Worldwide) Ltd.,\" uvedl předseda ÚOHS Petr Rafaj.
Podle něj si firmy rozdělily trh, což současně vytvářelo překážku pro přístup dalších telekomunikačních operátorů k poskytování propojovacích služeb účastníkům řízení.
Nové pokuty zatím nejsou pravomocné. Původní rozhodnutí ÚOHS vydal již v roce 2003, pravomocné pak o rok později. Správní soudy následně devět let projednávaly žaloby proti tomuto rozhodnutí. Vydaly dohromady téměř deset rozsudků. Právní názor soudů ÚOHS respektoval v nově vydaném rozhodnutí.
Související spor s pokutami pro Vodafone a dnešní O2 Czech Republic ÚOHS stále projednává.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
