Pocit přesycenosti reklamou v komerčních televizích podporuje přerušování TV pořadů reklamními bloky. To vadí 86 procentům dotázaných, jako naléhavý problém to vidí 57 procent.
Pocit přesycenosti klasickou reklamou v poslední době nevzrůstá. U některých médií, včetně komerčních televizí, se buď udržuje na zhruba stejné úrovni nebo klesá. Ve srovnání s obdobím začátku devadesátých let je ale patrný nárůst přesycenosti prakticky u všech médií.
Reklama na internetu vadí více než polovině populace a reklamou na sociálních sítích je přesyceno 36 procent lidí. Podle 46 procent lidí je příliš mnoho reklamních plakátů a billboardů.
Reklama se sexuálními nebo erotickými motivy se líbí 42 procentům lidí. Z toho 31 procentům ale pouze v případě, když se hodí k nabízenému výrobku. Naopak vůbec se nelíbí více než pětině obyvatel.
Informace z reklamy pomáhají při nákupním rozhodování 44 procentům populace. Častěji jsou to ženy, mladší lidé, lidé s vyššími příjmy, obyvatelé menších měst a častí uživatelé internetu. Proti loňsku významněji klesl pouze podíl respondentů, kteří tvrdí, že jim reklamy vůbec nepomáhají. Nákup na základě reklamy uskutečnilo 30 až 40 procent respondentů.
Šetření se uskutečnilo letos v lednu na reprezentativním vzorku obyvatel ČR. Celkem bylo dotázáno 1000 osob ve věku nad 15 let.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
