V České televizi se intenzita reklamy zdá přílišná polovině lidí. Stejně častý je názor, že reklamy je na tomto kanálu přiměřeně.
Stále vzestupnou tendenci vykazuje nasycenost reklamou na internetu. V roce 1999 ji uváděla tři procenta občanů, nyní to je téměř čtvrtina populace.
Množství reklamy v rozhlase, v tištěných médiích a na billboardech a plakátech Češi vnímají jako přiměřený. V případě reklamy v kině se situace příliš nezměnila. Jen 13 procent lidí se domnívá, že je jí na tomto místě příliš mnoho.
Pozvolna klesá podíl těch, kteří jsou přesyceni reklamou v poštovních schránkách. V šetřeních v roce 2004 to bylo 73 procent, nyní tento názor zastává 67 procent občanů.
Výzkum postoje české veřejnosti k reklamě se uskutečnil od 2. do 7. prosince 2005. Zúčastnilo se ho 1038 občanů České republiky starších 15 let.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					