Automobilka zvýšila celosvětový prodej o devět procent na 492.111 vozů, což je nejvíce v historii.
Celkem 65 procent tržeb firma získala prodejem modelu Octavia, který loni vzrostl o 28,4 procenta. Zatímco zájem o Octavii první generace pod označením Tour klesl o polovinu, odbyt nové řady vzrostl o 299 procent na 163.521 vozů. Podle šéfa představenstva Detlefa Wittiga ale zájem o starší model předčil očekávání a firma nyní nepočítá s útlumem jeho výroby. "Tour vůz zůstane ve výrobě ještě dlouhou dobu," uvedl. Prodej fabií klesl o čtyři procenta na 236.000 vozů.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
