M&M: Na českém trhu se zřejmě objeví nový ekonomický deník

03.09.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 3. září (ČTK) - Vydavatelství Mladá fronta připravuje pro tuzemský trh nový ekonomický deník. Jak informuje týdeník Marketing & Media, vydavatelství již přijalo na pozici šéfredaktora Tomáše Skřivánka, dosavadního zástupce šéfredaktora týdeníku Euro. Další novinkou na českém mediálním trhu by měl být Nedělní Deník, o jehož vydávání uvažuje společnost Vltava-Labe-Press.

Redakce nového ekonomického titulu, velmi pravděpodobně rozšiřovaného na bázi bezplatné distribuce, se v současnosti formuje. Jedním ze zástupců šéfredaktora má být podle neoficiálních informací Vladimír Piskáček z Hospodářských novin, dříve také působící v týdeníku Euro. Realizaci projektu v roli takzvaného publishera podle M&M zajišťuje Karel Vágner, bývalý ředitel deníkové sekce Ringieru.

Marketingový týdeník také informuje o novince na trhu nedělníků. Vltava-Labe-Press, vydavatel regionálních deníků Deník a bulvárního Šípu, si údajně požádal o registraci ochranné známky na Nedělní Deník, tedy nedělního vydání pro zpravodajský titul Deník.

Předseda představenstva VLP Zoltán Morvai na dotaz M&M potvrdil, že VLP o vydávání nedělníku uvažuje, definitivně se prý ale ještě nerozhodlo. "Situaci velmi pečlivě vyhodnocujeme," řekl Morvai s tím, že vydavatelství si je vědomo dvou neúspěšných pokusů o zavedení seriózních nedělních novin na českém trhu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK