iDnes.cz: Komerční bance nefunguje internetové bankovnictví

01.10.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 1. října (ČTK) - Klienti Komerční banky nemohou dopoledne využívat kvůli výpadku služeb internetové bankovnictví. Informaci serveru iDnes potvrdila na dotaz ČTK mluvčí banky Romana Ondrušková s tím, že zatím nejsou známy příčiny poruchy, ani kdy bude závada odstraněna.

"Dnes dopoledne jsme zaznamenali výpadek našich internetových služeb mojebanka. Zatím zjišťujeme důvod výpadku a dokdy bude porucha odstraněna," uvedla Ondrušková.

Problémům s dostupností přímého bankovnictví a nefunkčností některých bankomatů čelila Komerční banka i v polovině srpna. Důvodem byl tehdy výpadek elektrického proudu v budově banky na Václavském náměstí.

Výpadek elektřiny postihl počátkem srpna i počítačové středisko České spořitelny. Její klienti nemohli zhruba jeden a půl hodiny využívat bankomaty, platit kartami za nákup zboží a používat internetové bankovnictví.

Ke konci června využívalo přímé bankovnictví KB přes 872.000 lidí, což je více než polovina všech klientů banky. Z toho internet využívá podle údajů z prvního pololetí letošního roku více než 370.000 lidí, kteří loni provedli téměř 34 milionů transakcí o objemu 2,3 bilionu korun.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK