Zhruba 180 klientů CK Sunny Days zůstalo v Egyptě

21.10.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 21. října (ČTK) - Zhruba 180 Čechů, kteří vycestovali do Egypta s cestovní kanceláří Sunny Days, čeká zhruba od dnešní půlnoci na zpáteční letadlo do ČR. Agentura jim napřed nic nesdělila, poté uvedla, že důvodem zpoždění je porucha letadla. Uvedla to rozhlasová stanice Frekvence 1. Po odbavení a osmi hodinách čekání na letišti je CK poslala zpátky do hotelů.

"Od jedné hodiny jsme připraveni na odlet. A teď nám oznámili, že letadlo nepoletí a vracíme se zpátky na hotel. Nevíme, co bude. Nemůžeme se dovolat na nikoho. Sunny Days s námi nekomunikuje. Prostě nás poslali do hotelu. Nevíme, jak to budeme řešit. Jsme naštvaní. Ani nevíme, do jakého hotelu nás odvezou, patrně do nějakého tady v Hurghadě," řekl radiu pan Hass, klient cestovní kanceláře, který chce v Egyptě zůstat.

"Náš dnešní plánovaný let z Hurghady ve 4:45 byl zpožděn. O všechny klienty je postaráno, kolem deváté hodiny ráno byli odvezeni do hotelu. Delegáti jsou klientům k dispozici a během dne budou informováni o čase odletu," řekla zaměstnankyně CK Zuzana Labudová serverům Novinky.cz a iDNES.cz. Podle ní je zpoždění letadla způsobeno blíže nespecifikovanými provozními důvody. "Čas odletu není zatím přesně znám," řekla.

Sunny Days se s problémy při odletu potýká poměrně často. Přesně před týdnem zůstali její klienti na letišti v tuniském Monastiru dokonce 17 hodin. "Slibovali, že když nás do půl čtvrté neodešlou, takže nám dají hotel, což se nestalo. Pak už vlastně delegát vůbec nebral telefony pro jistotu," řekl tehdy turista televizi Nova, napsal dnes server iDNES.cz.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK