O nejabsurdnější poplatek hlasovaly také samotné banky. "Na první pohled se to může zdát jako zajímavý experiment, ptát se samotných bank, které poplatky vybírají, jaký z poplatků považují za nesmyslný," vysvětlil na webu organizátor ankety Patrik Nacher. Z desíti oslovených bank odpovědělo v anketě devět. Za nejabsurdnější považují mluvčí bank ve velké většině poplatky, které souvisejí s internetovým bankovnictvím, například poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou.
Loni zvítězil poplatek za výběr z bankomatu vlastní banky a rok před tím poplatek za příchozí platbu. Pro třetí ročník nebyly předchozí vítězné poplatky již zařazeny, aby měly šanci vyhrát i jiné "absurdní a nesmyslné poplatky".
Po vyhlášení výsledků pak autoři připravili hlasování o "superabsurdním" bankovním poplatku, v němž se utkají vítězné poplatky třech uplynulých ročníků.
Pro banky mohou výsledky ankety sloužit jako určitá zpětná vazba. Po prvním ročníku ankety například banky na kritiku své poplatkové politiky reagovaly postupným zpřehledňováním svých sazebníků a zrušením poplatku za příchozí platbu.