iDnes: ČSOB strhla 300.000 klientů peníze z karty chybně dvakrát

27.04.2010 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 27. dubna (ČTK) - Československá obchodní banka podle serveru iDnes.cz chybně započetla 300.000 klientů jejich transakce platební kartou dvakrát místo jednou. Lidé s nízkým zůstatkem na účtu tak mohou mít problém dostat se ke svým penězům. Problém se týká také Poštovní spořitelny. Ve středu by mělo být podle vyjádření ČSOB vše v pořádku, uvedl server.

"V úterý večer jsem si kontrolovala účet a zjistila jsem, že tam byly odečtené platby z minulého týdne a v blokacích se najednou objevily znovu. Měli jsme tak náhle o více než 10.000 korun k dispozici méně. Manžel hned běžel do bankomatu a zjistil, že peníze opravdu chybí," řekla serveru klientka ČSOB. Okamžitě se spojila se svým osobním bankéřem a ten jí pomohl podruhé započtené peníze odblokovat, uvedl iDnes.cz.

Jiná klientka zjistila, že jí banka z účtu odečetla dvakrát cenu letenky, na kterou si peníze vybrala minulý týden. "Jsem naštvaná, protože mě nikdo neupozornil na to, že nemohou používat své peníze, a banka doteď nemá na svém webu žádné bližší informace," řekla serveru tato klientka.

ČSOB je největší bankovní skupina v tuzemsku podle objemu aktiv. Loni zvýšila čistý zisk na 17,4 miliardy korun.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK