Tržby v Evropě, na Blízkém východě a v Africe se snížily o devět procent na 490 milionů eur. Obtížná je situace hlavně v Evropě. Ve Francii tržby klesly o 21 procent, v Beneluxu o deset procent a v Německu, na největším trhu, o dvě procenta. V Británii však stouply o tři procenta. Obrat v Číně však bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů stoupl o 52 procent. Tržby na americkém kontinentu se zvýšily o 14 procent.
Za celý letošní rok společnost očekává růst tržeb bez zahrnutí vlivu směnných kurzů o tři až pět procent. Tržby má podpořit hlavně Asie. Návrat na úroveň tržeb z roku 2008 však firma neočekává před rokem 2011.
Slabé výsledky i výhled jsou v kontrastu s dalšími výrobci luxusního zboží. Luxusní společnosti Hermés stouply tržby za pololetí o 23 procent a divizi oděvů a koženého zboží luxusní firmy LVMH o 18 procent. LVMH rovněž vidí příznivě i druhou polovinu roku a čeká lepší výkon než za první pololetí, napsala agentura Reuters.