Vánoční útraty kartami KB vzrostly meziročně o třetinu; neaktivnější klient KB zaplatil svojí kartou 144 krát

11.01.2011 | , Komerční banka
Tiskové zprávy


Držitelé platebních karet vydaných Komerční bankou utratili v období od 1. 12. 2010 do 27. 12. 2010 za své vánoční nákupy téměř 3,9 miliardy korun.

Oproti stejnému období roku 2009 tak vzrostl objem vánočních nákupů placených kartou o 27 %. Objem úhrad za nákupy realizované přes internet se v daném období zvýšil meziročně dokonce o 62 %.

„Počet i objem plateb kartami KB každoročně roste. Držitelé platebních karet vydaných Komerční bankou letos v předvánočním období utratili nejvíce peněz v obchodních domech, nejvíce transakcí pak provedli v hypermarketech Globus,“ uvedla Monika Truchliková, zástupkyně výkonného ředitele pro marketing a business development Komerční banky.

Nejaktivnější klient Komerční banky dokonce realizoval ve sledovaném období se svou kartou rovných 144 transakcí. Právě aktivním klientům vychází vstříc letošní novinka konceptu MojeOdměny, kdy klientovi za každou platbu kartou banka vrátí poplatek za uskutečněný výběr z KB bankomatu. Nejaktivnější prosincový klient by tedy v novém systému měl nárok až na 144 výběrů z KB bankomatů zdarma, resp. mohl by získat od banky zpět až 720 korun.

Klienti Komerční banky také stále častěji využívají nadstandardní služby, jako je umístění vlastního obrázku na čelní stranu platební karty nebo cash back – výběr hotovosti na pokladně obchodníka.

Ke konci roku 2010 provozovala Komerční banka u tuzemských obchodníků 20.499 platebních terminálů a síť 677 bankomatů.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy