Nové možnosti služby SERVIS 24 Internetbanking

04.11.2003 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


Od pátku 24.října mohou klienti Pojišťovny České spořitelny získat informace o svých pojistných smlouvách prostřednictvím on-line přístupu služby České spořitelny, SERVIS 24 Internetbanking. Doposud měli klienti tuto možnost pouze přes telefon. 

"Internetové bankovnictví České spořitelny zaznamenalo v posledním roce prudký rozvoj a klienti Pojišťovny České spořitelny o přístup ke smlouvám i přes internet projevili velký zájem. Internetbanking využívá po roce jeho existence již čtvrt milionu klientů České spořitelny," řekl Aleš Mamica, ředitel úseku přímého bankovnictví České spořitelny.

Pod číslem pojistné smlouvy  každý klient zjistí následující informace:

  • o jaký pojistný produkt se jedná
  • platnost smlouvy (od – do)
  • výši kapitálové hodnoty (u pojistných smluv, u nichž se kapitálová hodnota tvoří)
  • telefonní číslo na správce smlouvy
  • informace o výši a uhrazení splátky
  • informace o poslední pojistné události (datum vzniku, stav – např. zlikvidováno, atd.)
  • informace o pojištěných rizicích

Kromě služeb Pojišťovny České spořitelny mohou klienti přes Servis 24 Internetbanking obsluhovat i produkty Investiční společnosti České spořitelny. Česká spořitelna rovněž plánuje rozšíření služeb internetového bankovnictví i na produkty dalších dceřiných společností.

Zdroj: Česká spořitelna

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ