Nejefektivnější kampaň roku: cenu má eBanka

07.11.2003 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


Banka získala Zlatou cenu Effie za nejefektivnější reklamní kampaň  v kategorii služby, kterou pro ni připravila agentura Ogilvy & Mather.

Effie je jedinou soutěží, kde se neoceňuje kreativita, ale především obchodní výsledky kampaní. Effie představuje komplexní systém hodnocení kampaní především z pohledu plánování, průzkumu trhu, nasazení médií, kreativitu a management rozpočtu. Celkově se do hodnocení za rok 2003 přihlásilo 69 prací, soutěž pořádá Asociace komunikačních agentur.

"Z ocenění mám samozřejmě velkou radost. Příležitost spoluvytvářet komunikaci eBanky v momentě, kdy prochází výraznými změnami, pro mě představuje velkou výzvu," říká Petr Pištělák, ředitel marketingu eBanky. "Rád jsem nabídnutou rukavici zvedl. Jsem přesvědčen, že dobrá komunikace nezávisí na konkrétním oboru a že mohu efektivně využívat své dosavadní zkušenosti," dodává Petr Pištělák, který do eBanky nastoupil letos v dubnu. Dříve působil v Procter & Gamble, na pozici Business Unit Leader v divizi kosmetických výrobků pro region Střední Evropa Jih.

Od zahájení kampaně zakládáme o 260 % více účtů než před ní. V posledním období činí měsíční nárůst téměř 4 tisíce nových klientů.

 "Osobnost typu Petra Pištěláka jsme pečlivě hledali a s jeho nástupem jsme samozřejmě spojovali velká očekávání," uvedl předseda představenstva a generální ředitel eBanky Radomír Lašák. "Jsme si vědomi, že profesionální a jasná komunikace je v našem oboru klíčová."

Zdroj: tisková zpráva eBanky

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ