Mediální domy vytvořily aukci internetových reklamních ploch CPEx

04.09.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 4. září (ČTK) - Tuzemské mediální domy vytvořily společnou platformu pro prodej internetové reklamy prostřednictvím aukce. Centrum Holdings, Mafra, Mladá fronta, Ringier Axel Springer a Sanoma Media založily Czech Publisher Exchange (CPEx). Projekt běží v testovacím provozu a do ostrého se překlopí zhruba v polovině září. Oznámily to na společné tiskové konferenci.

Reklamní plochy budou v otevřené aukci kategorizovány podle kvality a tematických okruhů s cílem poskytnout inzerentům ideální nástroj pro výkonnostní kampaně. Provozovatelé odhadují stovky milionů impresí měsíčně.

Mediální domy zapojené do CPEx nabídnou prostor pro reklamní bannery na zhruba 70 titulech, které mají dohromady kolem pěti milionů uživatelů. Pokrývají zhruba 70 procent populace.

jsa rot

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK