PODNIKATELÉ OBJEVILI KOUZLO FIREMNÍCH OCENĚNÍ

09.06.2014 | , Bisnode
Komerční sdělení


Jak zvýšit prestiž firmy? Jak se zařadit mezi podnikatelskou elitu? Správnou volbou jsou firemní ocenění.

Jak vyniknout nad konkurencí? Jak se odlišit na trhu? Jak o sobě dát levně a velmi efektivně vědět, když klasická reklama s omezeným rozpočtem prakticky nefunguje? Jak zvýšit svoji důvěryhodnost na trhu? Jak získat nové platící zákazníky? Jak získat silný komunikační nástroj vůči obchodním partnerům, bankám, vlastníkům, konkurenci nebo zaměstnancům? To jsou otázky, nad kterými se zamýšlí, obzvlášť v těžkých dobách recese, každý podnikatel. Řešení v České republice přináší poradenská společnost Bisnode. Na základě nezávislého hodnocení ekonomické kondice firem a živnostníků, firmám nabízí několik typů firemních ocenění - certifikátů, které vypovídají kvalitě a efektivitě podnikání dané firmy na trhu. A zájem o ně v posledních letech prudce roste.

Certifikáty Bisnode - jen pro ty nejlepší!

Žádné z firemních ocenění Bisnode si nemůže pořídit jakýkoliv podnikatelský subjekt. Zájemci o certifikát musí nejprve splnit přísná kritéria, a teprve pokud vyhoví nezávislému hodnocení, mohou využívat veškerých výhod takového firemního ocenění.

Registr solventních firem

Jedním z nejžádanějších a nejoblíbenějších firemních ocenění, vydávaných Bisnode, je tzv. Registr solventních firem. Vstoupit do něj, jak naznačuje název, mohou výhradně společnosti, které na trhu hradí své závazky. „Registrem solventních firem jsme reagovali na poptávku našich klientů, kteří chtějí obchodovat se seriózními obchodními partnery, kteří za jejich zboží a služby včas zaplatí,“ vysvětluje Petra Štěpánová, ředitelka společnosti Bisnode. Všichni členové registru jsou zveřejněni na internetu, čímž se automaticky řadí do „klubu“ seriózních firem. Své faktury mohou navíc opatřit ochrannou etiketou RSF. „Důkladnou analýzou platební morálky jsme zjistili, že pokud je na faktuře ochranná známka RSF, tak odběratelé platí zhruba o 30 % lépe,“ dodává Petra Štěpánová.

Hodnocení ekonomické kondice

Hodnocení ekonomické kondice firem, nebo také „certifikát důvěryhodnosti“ vychází ze skóringového modelu Bisnode a je uznávaným standardem v celé Evropě. Jedná se o komplexní hodnocení podnikatelských atributů, jehož historie sahá až do roku 1908. Společnosti, které vyhoví náročným kritériím a dosáhnou na hodnocení AAA, AA a A, získají aktivní logo, které mohou umístit na své internetové stránky, a tištěný certifikát. K dispozici je v pěti jazykových mutacích. Při obchodování s těmito společnostmi je výrazně vyšší pravděpodobnost, že firma nezkrachuje a splní své závazky. 

Top Rating®

Globálně uznávané hodnocení firem podle metodiky skóringového modelu Dun & Bradstreet. Oceňuje stabilitu, solventnost a důvěryhodnost. Vydává doporučení, že obchod s takto oceněnou společností je na minimální úrovni rizika. Mohou ho získat jen firmy, které si nejvyšší možné hodnocení udržely nepřetržitě nejméně 12 měsíců v řadě za sebou. Umístěním aktivního loga na webu nositel tohoto ocenění dokládá svoji solventnost, přičemž logo z internetových stránek uživatele okamžitě zmizí, pokud společnost přestala z nějakého důvodu vyhovovat přísným hodnotícím kritériím. Kromě loga lze příslušnost k této elitní skupině nejkvalitnějších firem vyjádřit také tištěným certifikátem. Firmy z celého světa si podle Top Rating® vyhledávají a prověřují své obchodní partnery.

CZECH Stability Award

Nejprestižnější firemní ocenění v České republice vydává Bisnode ve spolupráci s CZECH TOP 100. Je určeno pro největší tuzemské společnosti a vypovídá o jejich stabilitě a pravděpodobnosti úpadku na následujících 12 měsíců. Poskytuje nezávislý pohled na finanční i nefinanční bonitu firmy. Ocenění formou certifikátu deklaruje, že hodnocená společnost praktikuje politiku otevřené komunikace, poskytuje dostatek informací o svém hospodaření nebo vlastnické struktuře. CZECH Stability Award je silný nástroj pro komunikování podnikatelských úspěchů vůči obchodním partnerům, zaměstnancům, investorům, vlastníků či konkurenci. 

A jak je na tom Vaše firma? Zjistíte na www.CertifikaceFirem.cz

 

 

 

 

 

Autor článku

Reklamní sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení