NEXTRA zahájila novou vlnu marketingových aktivit zaměřenou na posílení značky

02.11.2005 | , Nextra
Tiskové zprávy


Společnost Nextra Czech Republic počátkem září zahájila novou marketingovou kampaň na podporu nabízených datových, internetových a hlasových služeb. Kampaň je namířena zejména na privátní klientelu, kterou si klade za cíl oslovit pomocí televizní reklamy, outdoorových posterů a v neposlední řadě i partnerstvím hudebních koncertů.

„Novou marketingovou kampaní míříme především na generaci lidí ve věku kolem třicítky,“ komentuje cílení kampaně Lukáš Rampas, marketingový a PR manažer společnosti NEXTRA a k načasování akce dodává: „Realizace celého projektu probíhá od září až do konce roku 2005.“


NEXTRA se rovněž stala partnerem počítačové hry Fear, kdy každý, kdo si tuto PC hru koupí a zároveň se do konce roku 2005 stane zákazníkem NEXTRA, obdrží navíc měsíc připojení k internetu za 1 korunu.
Agentura Tanagra, kterou si společnost NEXTRA vybrala v srpnu 2005 pro oblast ATL i BTL aktivit v rámci podzimní marketingové kampaně připravila i nové produktové listy jak na hlavní produktové skupiny Hlas, Data, Internet, tak i na jednotlivé služby Fun, Office, VPN, Security. 
První výsledky marketingové kampaně se projevily na výrazném zvýšení návštěvnosti webových stránek a růstu počtu objednávek.

Kampaň zviditelňující společnost Nextra odstartovala začátkem září 2005 outdoorovou prezentací, kdy v centrech Liberce, Plzně a Ostravy byly umístěny takzvané superpostery. Od začátku října odstartovala reklama v komerční televizi Prima v podobě dvou 20sekundových spotů. Od poloviny října pak souběžně probíhají další aktivity, mezi které patří zejména prezentace na Podnikatelských setkáních časopisu Profit, reklama v e-mailech internetového portálu  Centrum, lety horkovzdušným balónem NEXTRA a sponzoring turné hudebních skupin Chinaski a Anna K. Od listopadu 2005 se Nextra stává sponzorem pořadu VyVolení.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy