Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Vítěz o nejvyšší náklady na volební kampaň: ČSSD

Vítěz o nejvyšší náklady na volební kampaň: ČSSD

Finance.cz, 2010-10-25 16:36:59

Nejvíce inzerující politickou stranou byla letos sociální demokracie. Od ledna do září vložila do reklamy podle tabulkových cen přes 512 milionů korun. Druhá ODS investovala do reklamy zhruba 345 milionů korun. Celkem vložily politické strany do inzerce v tisku, venkovní reklamě a na internetu 1,156 miliardy Kč. Vyplývá to z monitoringu reklamních investic pořízeného společností Admosphere. Firma upozorňuje, že srovnání tabulkových cen je pouze orientační a skutečné výdaje se mohou lišit.

Třetí nejvíce inzerující stranou byly podle monitoringu Věci veřejné. Proinzerovaná částka u nich činila 113 milionů korun. U TOP 09 to bylo téměř 74 milionů korun. Na pátém místě se s výší investic do reklamy umístila Strana práv občanů - Zemanovci. Ta inzerovala za více než 50 milionů. Oproti tomu komunisté vložili do inzerce pouze 10,2 milionu koruny.

Nejvíce strany při svých reklamních aktivitách využívaly inzerci v denících a časopisech. Do ní vložily částku 849,035.252 koruny. Investice politických stran do venkovní reklamy, tedy billboardů a plakátů, činily 307,427.330. Internet byl mezi výdaji na reklamu spíše Popelkou, podle monitoringu internetu pořizovaného Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR) a agenturou Mediaresearch, kterou Admosphere při pořizování dat využil, do něj strany investovaly jen 73,855.550 Kč.

Další aktuality


Nejčtenější aktuality 25.10.2010

16:36 - Vítěz o nejvyšší náklady na volební kampaň: ČSSDNejvíce inzerující politickou stranou byla letos sociální demokracie. Od ledna do září vložila do reklamy podle tabulkových cen přes 512 milionů korun.

11:25 - CME: Podíl na sledovanosti TV Nova v září klesl na 32,4 %Sledovanost TV Nova meziročně klesla o 8 %, ČT1 a TV Prima o 2 %.

15:29 - Stop Zelené úsporámMnožství žádostí vyžaduje revizi disponibilních prostředků, uvedlo MŽP.

Reklama
   
Finance.cz - zajímavé odkazy

Zobrazit další obsah
Rejstříky - osoby

    Rejstriky.finance.cz
    Rejstříky - subjekty

      Rejstriky.finance.cz
      Rejstříky - adresy

        Rejstriky.finance.cz